TASAUSLEIKKAUS ASIAKKAALLE JA VIELÄ ITSELLEKIN!

Otsikko kertookin kaiken oleelliseen.. Tänään koulussa saatin tehdä tasausleikkauksia asiakkaille, jotka jokainen oli itse hankkinut/saanut jotakin kautta. Mun asiakkaalla oli pitkät, punaiset hiukset. Hiusta oli paljon, mutta yksittäin hius oli aika ohut. Niinpä päätettiin ottaa sieltä useampi sentti pois, jotta hentoiset latvat lähtisivät ja hyväkuntoinen, terve hius jäisi. Ja kasvaahan se hius reippaammin kun sitä välillä leikkaa.


Lähtötilanne ja lopputulos. Tämä oli minun ensimmäinen, oikealle asiakkaalle leikattu työ! Aikaisemmin on leikattu vain mallinuken hiuksia.. Tuntuihan tämä ihan erilaiselta, omasta mielestäni ainakin kivemmalta!

Tässä vielä omista hiuksistani kuva. Kaverini leikkasi mulle tänään tasausleikkauksen ja olen todella tyytyväinen. Mulla on entuudestaan V-malli hiuksissa, mutta halusin hentoiset ja huonokuntoiset latvani tasata. Hauska myös huomata, miten hiusvärini pikkuhiljaa haalistuu pikimustasta mustanruskeaan. Odotan sitä, että saan omiin hiuksiin jonkun kivan, uuden värin!

Huomenna onkin edessä tasausleikkauksen työkoe, johon asiakkaakseni tulee kaverini. Tästä päivästä jäi niin kiva tunne, että meen ihan hyvillä fiiliksillä huomiseen kokeeseen. 
On mahtava huomata miten kokoajan kehittyy ja oppii uutta. Imen jatkuvasti itseeni kaikenlaisia kampausideoita, hiusvärejä ja hiustenleikkausmalleja. Odotan jo, että pääsemme opettelemaan hiustenvärjäystä. Siihen onkin halukkaita malleja varmasti helppo saada, sen verran on jo etukäteen kavereilta tullut kyselyitä. On tää vaan niin kivaa!

Kommentit

Suositut tekstit